جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

اخبار

آغاز کار گروه داوری صنایع غذایی

آغاز کار گروه داوری صنایع غذایی
گروه داوری صنایع غذایی نهمین جشنواره کتاب‏های آموزشی رشد، بررسی کتاب‏های این گروه را آغاز کرد. گروه صنایع غذایی، از زیرگروه‏های بخش کشاورزی به شمار می‏رود.

 

بنا به گزارش دبیرخانه این جشنواره، 28 عنوان کتاب در بخش صنایع غذایی به داوری گذاشته شده است. میر محمد شاملو سرگروه این گروه داوری است و زهرا میرخاور و مسعود همایون‏ پور دو عضو دیگر گروه هستند.

 میرمحمد شاملو، عضو گروه داوری صنایع غذایی و سرگروه  آن 

 

آشنایی با داوران گروه‏ صنایع غذایی

 

 

میرمحمد شاملو/ سرگروه و عضو گروه داوری صنایع غذایی

او لیسانس تغذیه خود را از دانشگاه علوم پزشکی تبریز و کارشناسی ارشد خود را در همین رشته از دانشگاه علوم پزشکی تهران دریافت کرده است. وی ضمن اشتغال به تدریس در آموزشکده‏های فنی و حرفه‏ای، هنرستان‏های کشاورزی، دوره‏های تأمین مدرس کشور و مراکز تربیت معلم، از طراحان سؤالات آزمون‏های استخدامی و آزمون‏های کاردانی و کارشناسی آموزشکده‏های فنی و حرفه‏ای و دانشگاه آزاد اسلامی بوده است. وی هم اکنون کارشناس برنامه‏ریزی رشته صنایع غذایی دفتر برنامه‏ریزی و تألیف آموزش‏های فنی و حرفه‏ای و کاردانش در سازمان پژوهش و برنامه‏ریزی است.

زهرا میرخاور، عضو گروه داوری صنایع غذایی نهمین جشنواره کتاب‏های آموزشی رشد 

 

 

زهرا میرخاور/ عضو گروه داوری صنایع غذایی

زهرا میرخاور کارشناس ارشد صنایع غذایی است.

 

 

 مسعود هماپور، عضو گروه داوری صنایع غذایی نهمین جشنواره کتاب‏های آموزشی رشد

مسعود هماپور/ عضو گروه داوری صنایع غذایی

او لیسانس علوم و صنایع غذایی خود را در سال 1378 از دانشگاه آزاد اسلامی و فوق لیسانس همین رشته را در سال 1383 از دانشکده کشاورزی کرج دانشگاه تهران اخذ کرده و از سال 1388 در دانشگاه آزاد اسلامی، در دوره دکتری همین رشته مشغول به تحصیل بوده است. وی علاوه بر تدریس در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون، ورامین و شهر قدس، و آموزشکده کشاورزی شهریار و هنرستان شهید بهشتی، چهار جلد کتاب کمک‏آموزشی در رشته صنایع غذایی تدوین و منتشر کرده است.

 

 

 

 

۵ شهریور ۱۳۹۰ ۱۳:۰۷
تعداد بازدید : ۶,۵۲۱

نظرات بینندگان

طاهری
۱۳۹۳/۰۶/۰۵
0
0
0

با سلام بنده بدنبال مدارسی هستم که دارای رشته صنایع غذایی در تهران هساتند.خودم مهندس صنایع غذایی هستم در صورت اطلاع از نام و ادرس یا تلفن تماس لطفا ان را به بنده ایمیل کنید. mahsa_taheri70@yahoo.com


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید