جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
 

اخبار

گروه داوری الکتروتکنیک تشکیل جلسه داد

گروه داوری الکتروتکنیک تشکیل جلسه داد
اعضای گروه الکتروتکنیک _ برق داوری نهمین جشنواره کتاب‏های آموزشی رشد نخستین نشست خود را برگزار و کتاب‏های رسیده به جشنواره را غربال کرد.
 بنا به گزارش دبیرخانه نهمین جشنواره کتاب‏های آموزشی، گروه داوری الکتروتکنیک این جشنواره نیز نخستین نشست کاری خود را برگزار کرد. بنا به این گزارش، تنها 5 عنوان کتاب در این گرایش حضور داشت، که گروه در همین نشست آن‏ها را به بررسی گذاشت  و به دو عنوان کتاب جواز حضور در مرحله دوم را داد. 

با داوران این گروه بیشتر آشنا شوید:

 محمدحسن اسلامی، سرگروه داوری الکتروتکنیک نهمین جشنوارهمحمدحسن اسلامی (سرگروه)
 
کارشناس ارشد رشته برق و کارشناس مسئول برنامه‏ریزی و تألیف گروه برق از سال 84 تا 1389 بوده است. در کارنامه اجرایی وی عضویت در سازمان نظام مهندسی استان قم، کمیسیون تخصصی برنامه‏ریزی درسی رشته‏های الکترونیک و مکاترونیک، کمیسیون تدوین استاندارد ملی تجهیزات آموزشی، کمیته پژوهشی آموزشکده فنی قم، داوری جشنواره کتاب‏های آموزشی رشد، جشنواره خوارزمی (مرحله استانی) و مرحله نهایی جشنواره تولید محتوای الکترونیکی به چشم می‏خورد. وی مدرس دوره‏های تأمین مدرس کشوری، هنرآموز هنرستان‏های فنی و حرفه‏ای، ناظر فنی تأسیسات الکتریکی پروژه‏های مجتمع فرهنگی امام کاظم (ع) و مرکز شیعه شناسی تحت اشراف آیت الله مکارم شیرازی نیز بوده است. تألیف تکنولوژی و کارگاه برق صنعتی، برق تأسیسات، مبانی تکنولوژی و کارگاه برق صنعتی، تأسیسات ساختمان، ماشین‏های ثابت کشاورزی، رمز و راز موفقیت در شغل و حرفه، گزارش کار کارگاه برق صنعتی، تکنولوژی و کاربرد برق در ماشین افزار و بالاخره روشنایی فنی و نقشه کشی به کمک رایانه نیز از آثاری است که در کارنامه قلمی او به چشم می‏آید.
 
مجتبی انصاری‏پور، عضو گروه داوری الکتروتکنیک نهمین جشنوارهمجتبی انصاری‏پور
در سال 1379، در رشته برق، گرایش قدرت از دانشگاه تربیت دبیر رجایی دانشنامه کارشناسی گرفت. در سال 1388 به عنوان سرگروه رشته الکتروتکنیک گروه‏های آموزشی و از سال 1389به عنوان کارشناس دفتر تألیف آموزش‏های فنی و حرفه‏ای و کاردانش (گروه برق) انتخاب شد. وی در هنرستان‏های فنی حرفه ای به مدت 7 سال، هنرستان‏های کاردانش به مدت 5 سال و دانشگاه آزاد اسلامی از 1388 تا کنون تدریس کرده و مدرس دوره‏های ضمن خدمت فرهنگیان (مهارت کامپیوتر) نیز بوده است. او در در دوره‏های آموزشی کاربرد ترانسفورماتورهای توزیع سازمان ملی جوانان شرکت و موفق به دریافت گواهی‏نامه دوره پیشرفته مالتی مدیا ـ تولید محتوا شده است. از دیگر سوابق اجرایی وی می‏توان به این موارد اشاره کرد: مسئول آزمایشگاه تولید ترانسفورماتورهای توزیع روغنی به مدت 2 سال، ناظر خط تولید ترانسفورماتورهای برق تهران به مدت 1 سال، مشاور تعمیرات ترانسفورماتور و مجری طرح 56 ×3 واحدی مجتمع تعاونی مسکن نیروی انتظامی. او کتابی را نیز در زمینه ترانسفورماتورهای توزیع تألیف کرده، که هنوز منتشر نشده است.
 
 
شهرام خدادادی، عضو گروه داوری الکتروتکنیک نهمین جشنوارهشهرام خدادادی
متولد 1345 تهران است. فارغ التحصیل دوره کارشناسی برق، در گرایش قدرت از دانشگاه شهید رجایی و مدرس گروه قدرت همین دانشگاه است. از سال 1379عضو کمیسیون تخصصی رشته الکتروتکنیک سازمان پژوهش و برنامه‏ریزی درسی و از سال 80 تا 85 مسئول کمیته تخصصی رشته برق آموزشکده‏های فنی بوده است. همچنین عضو کمیته برنامه‏ریزی علمی کاربردی رشته برق اداره کل مدارس عالی فنی و حرفه‏ای و عضو کمیسیون برنامه‏ریزی دور‏ه‏های کاردانی پیوسته برق صنعتی، تأسیسات الکتریکی و ماشین‏های الکتریکی است. وی در سال های 83 و 84 داور جشنواره خوارزمی شهرستان‏های استان تهران و از سال 1383 همکار دبیرخانه طرح سامان‏بخشی کتاب‏های آموزشی در بررسی کتاب‏های آموزشی است. در کارنامه قلمی وی تألیف هشت جلد کتاب درسی، برای هنرجویان رشته برق هنرستان‏های فنی و حرفه‏ای و کاردانش و تألیف کتاب درسی «برق تأسیسات» (تألیف گروهی) برای رشته تأسیسات. همچنین تألیف کتاب آموزشی الکترونیک کاربردی (گروهی) و ترجمه موتورهای الکتریکی (برای انتشارات کیفیت) و نیز تدوین بیش از 20 جلد جزوه درسی برای دوره‏های کاردانی و کارشناسی دیده می‏شود. 

 

۹ مهر ۱۳۹۰ ۰۹:۵۸
تعداد بازدید : ۴,۹۹۶

نظرات بینندگان

مهدی
۱۴۰۲/۰۲/۲۰
0
0
0

کص ننت اسلامی


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید