پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

اخبار

شش کتاب "نقشه‏کشی عمومی" و "ساخت و تولید" در مرحله دوم

شش کتاب "نقشه‏کشی عمومی" و "ساخت و تولید" در مرحله دوم
داوران دو گروه "نقشه‏کشی عمومی" و "ساخت و تولید" از 7 کتاب رسیده، 6 کتاب را به مرحله دوم فرستادند.
بنا به گزارش دبیرخانه نهمین جشنواره کتاب‏های آموزشی رشد، 4 کتاب در موضوع نقشه کشی عمومی و 3 کتاب در موضوع ساخت و تولید به دبیرخانه جشنواره رسیده بود.
بنابر این گزارش داوران رشته نقشه‏کشی عمومی به هر چهار عنوان کتاب مجوز راهیابی به مرحله دوم جشنواره را دادند؛ اما در گروه ساخت و تولید، فقط دو عنوان کتاب به مرحله بعد رسیدند.
 
با داوران این دو گروه بیشتر آشنا شوید
 
احمدرضا دوراندیش، سرگروه داوری نقشه‏کشی عمومی و ساخت و تولیداحمدرضا دوراندیش
فوق لیسانس مهندسی مکانیک و مسئول کمیسیون برنامه‏ریزی رشته نقشه‏کشی دفتر برنامه‏ریزی و تألیف آموزش‏های فنی و حرفه‏ای و کاردانش است. تدریس در دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی، داوری مسابقات علمی ـ عملی، داوری جشنواره کتاب‏های آموزشی رشد، مشارکت در تألیف چند کتاب درسی فنی و حرفه‏ای، از جمله کتاب «رسم فنی عمومی ساختمان» و چندین مقاله علمی و پژوهشی برای مجلات دانشگاهی از نکات قابل توجه در کارنامه علمی و کاری اوست. وی تاکنون بیش از ده تقدیرنامه، برای تألیفات و پیشنهادهایی که ارائه داده، از سازمان پژوهش و برنامه‏ریزی آموزشی دریافت داشته است.
 
 حسن آقابابایی عضو گروه داوری نقشه‏کشی عمومی و ساخت و تولیدحسن عبدالله‏زاده
لیسانسیه ساخت و تولید و عضو کمیسیون تخصصی رشته نقشه‏کشی عمومی دفتر برنامه‏ریزی و تألیف آموزش‏های فنی و حرفه‏ای و کاردانش است. در سوابق حرفه‏ای وی می‏توان به این موارد اشاره کرد: سرگروه آموزشی استان تهران در رشته نقشه‏کشی عمومی، مدرس دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی در رشته نقشه‏کشی عمومی و صنعتی، هنرآموز هنرستان قدس منطقه 6 تهران، مؤلف چند کتاب درسی در رشته نقشه‏کشی از جمله «نقشه‏کشی به کمک رایانه» و «رسم فنی برق و الکترونیک»
 
حسن آقابابایی
حسن عبدالله‏زاده، عضو گروه داوری نقشه‏کشی عمومی و ساخت و تولیدلیسانس ساخت و تولید و دانشجوی فوق لیسانس برنامه‏ریزی درسی است و در کمیسیون رشته ساخت و تولید دفتر برنامه‏ریزی و تألیف آموزش‏های فنی و حرفه‏ای و کاردانش عضویت دارد. طی سال‏های خدمت خود در دانشگاه شهید رجایی، دوره‏های آموزش ضمن خدمت معلمان و هنرستان‏های فنی و حرفه‏ای و کاردانش تدریس و دو کتاب درسی «گزارش کار و فعالیت کارگاهی کارگاه ساخت» و «کارگاه تراشکاری» را تألیف کرده است.
۱۷ مهر ۱۳۹۰ ۱۴:۵۵
تعداد بازدید : ۲,۸۷۶

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید