چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

اخبار

دهمین کتاب‏نامه رشد کتاب‏های آموزش فنی و حرفه‏ای و کاردانش در هنرستان‏ها

دهمین کتاب‏نامه رشد کتاب‏های آموزش فنی و حرفه‏ای و کاردانش در هنرستان‏ها
دهمین کتاب‏نامه رشد کتاب‏های آموزش فنی و حرفه‏ای و کاردانش، که مشخصات 141 کتاب مناسب آموزشی چاپ اول سال 1389 و یک سال قبل از آن را در بر می‏گیرد، منتشر شد.
این کتاب‏نامه‏، که به کوشش محمدحسین معتمد راد تنظیم و در شمارگان 13000نسخه منتشر شده است، در اختیار تمام هنرستان‏ها و آموزشکده‏های فنی کشور قرار می‏گیرد تا برای تجهیز کتاب‏خانه‏های آموزشگاهی خود از آن بهره گیرند.
در کتاب‏نامه‏های رشد، علاوه بر عنوان، تصویر روی جلد و مشخصات شناسنامه‏ای هر کتاب، چکیده‏ای از محتوای آن برای خواننده نقل می‏شود. این کتاب‏نامه‏ها همچنین از نمایه‏های متعددی سود می‏برند که یافتن کتاب مورد نظر خواننده را آسان می‏کند. نمایه‏هایی همچون عنوان، موضوع، ناشر، پدیدآورنده، پایه تحصیلی و شاخه مرتبط و کلیدواژه‏ها. آخرین بخش هر کتاب‏نامه نیز واجد نام و نشانی ناشران است که به منظور تسهیل در تهیه کتاب‏های درخواستی صورت می‏پذیرد.
گفتنی است طبق مصوبه 828 شورای عالی آموزش و پرورش، که سال گذشته با امضای رئیس محترم جمهور و رئیس این شورا به کلیه ادارات آموزش و پرورش ابلاغ شد، ورود هر گونه کتاب و مواد آموزشی غیراستاندارد، بدون تأیید سازمان پژوهش و برنامه‏ریزی آموزشی به آموزشگاه‏ها، ممنوع است.
فایل پی. دی. اف و رایگان دهمین کتاب‏نامه رشد متوسطه فنی و حرفه‏ای و کاردانش، در پایین این نوشته در اختیار علاقه‏مندان قرار داده شده است.

متن کتابنامه رشد فنی و حرفه‏ای و کاردانش شماره 10 متن کتابنامه رشد فنی و حرفه‏ای و کاردانش شماره 10

۱۸ مهر ۱۳۹۰ ۱۴:۴۶
تعداد بازدید : ۳,۷۹۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید