چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

اخبار

نمایشگاه یاد یار مهربان از کتاب‏های مناسب پشتیبانی کند

نمایشگاه یاد یار مهربان از کتاب‏های مناسب پشتیبانی کند
محمد ناصری مدیرکل دفتر انتشارات کمک آموزشی، با ارسال نامه‏ای به محسن عموشاهی مدیر اجرایی نمایشگاه یاد يار مهربان، از او خواست در این نمایشگاه از فهرست کتاب‏های مناسب این دفتر پشتیبانی شود.
 
ناصری با ارسال تازه‏ترین فهرست کتاب‏های مناسب این دفتر، که همه ساله از سوی دبیرخانه طرح سامان بخشی کتاب‏های آموزشی بررسی و اعلام می‏شود، نوشت: از آن‏جا که مهم‏ترین کارکرد کتابخانه‏های کلاسی و آموزشگاهی پشتیبانی از برنامه‏های درسی است، وجود کتاب‏های مناسب و مرتبط با برنامه‏های درسی در مدارس، امکان بهتری را در اختیار معلمان قرار می‏دهد تا بتوانند فرایند یاددهی ـ یادگیری را هدایت کنند.
 
به پیوست این نامه، فهرست 759 کتاب مناسب ویژه دوره‏های ابتدایی، راهنمایی و متوسطه فنی و حرفه‏ای و کاردانش، که چاپ نخست سال 1389، یا یک سال پیش از آن هستند، به ستاد برگزاری نهمین نمایشگاه یاد یار مهربان اعلام شده است. سال گذشته نیز، فهرست مشابهی، در اختیار ستاد برگزاری هشتمین نمایشگاه قرار داده شده بود.
 
گفتنی است طبق اخبار منتشر شده، نهمین نمایشگاه یاد یار مهربان از روز  17 تا 22 آبان ماه سال جاری در بوستان گفت‌وگوی تهران برگزار می‌شود و در آن 560 ناشر، 22 هزار عنوان کتاب خود را به نمایش می‏گذارند.
 
این نمایشگاه بن‏کارت‏هایی را در اختیار نمایندگان مدارس تهران قرار می‏دهد تا بتوانند ضمن بازدید از نمایشگاه، کتاب‏های مورد علاقه خود را با 30 درصد تخفیف خریداری کنند.
 
این نمایشگاه، به همت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، موسسه نشر شهر و مشارکت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ‏برگزار می‏شود.
۲۶ مهر ۱۳۹۰ ۱۵:۰۸
تعداد بازدید : ۱,۳۱۴

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید