جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

اخبار

2 کتاب نامزد گروه‏های "نقشه‏کشی عمومی" و "ساخت و تولید"

2 کتاب نامزد گروه‏های "نقشه‏کشی عمومی" و "ساخت و تولید"
گروه‏های داوری "نقشه‏کشی عمومی" و "ساخت و تولید" دو کتاب را برای دریافت عنوان کتاب آموزشی برگزیده نهمین جشنواره کتاب رشد نامزد کردند.

بنا به گزارش دبیرخانه نهمین جشنواره کتاب‏های آموزشی رشد، در گروه ساخت و تولید، از بین کتاب‏های رسیده، تنها به کتاب جیگ‏ها و فیکسچرها؛ تألیف: هادی ایمانی و علیرضا کفیلی یوسف آبادی؛ (دانشگاه شهید رجایی، 1387) اجازه داده شد تا اقبال خود را برای تصاحب عنوان برگزیده بیازماید. چنان که در گروه نقشه کشی نیز همین فرصت تنها به کتاب خودآموزکامل Autocad 2010 ، محیط دو بعدی؛ تألیف: مهدی متقی پور (آفرنگ، 1388) داده شد. 

بنا به این گزارش، 4 کتاب در موضوع نقشه کشی عمومی و 3 کتاب در موضوع  ساخت و تولید به دبیرخانه جشنواره رسیده بود، که یکی از کتاب‏های گروه ساخت و تولید، نتوانسته بود مجوز عبور به مرحله دوم را دریافت کند.

گفتنی است اعضای داوری این دو گروه، کاملاً مشترک بود.

 

با داوران این دو گروه بیشتر آشنا شوید

 احمدرضا دوراندیش

احمدرضا دوراندیش، سرگروه داوری نقشه‏کشی عمومی و ساخت و تولید در نهمین جشنواره کتاب رشدفوق لیسانس مهندسی مکانیک و مسئول کمیسیون برنامه‏ریزی رشته نقشه‏کشی دفتر برنامه‏ریزی و تألیف آموزش‏های فنی و حرفه‏ای و کاردانش است. تدریس در دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی، داوری مسابقات علمی ـ عملی، داوری جشنواره کتاب‏های آموزشی رشد، مشارکت در تألیف چند کتاب درسی فنی و حرفه‏ای، از جمله کتاب «رسم فنی عمومی ساختمان» و چندین مقاله علمی و پژوهشی برای مجلات دانشگاهی از نکات قابل توجه در کارنامه علمی و کاری اوست. وی تاکنون بیش از ده تقدیرنامه، برای تألیفات و پیشنهادهایی که ارائه داده، از سازمان پژوهش و برنامه‏ریزی آموزشی دریافت داشته است.

 

 

 حسن عبدالله‏زاده

حسن عبدالله‏زاده، عضو گروه داوری نقشه‏کشی عمومی و ساخت و تولید در نهمین جشنواره کتاب رشدلیسانسیه ساخت و تولید و عضو کمیسیون تخصصی رشته نقشه‏کشی عمومی دفتر برنامه‏ریزی و تألیف آموزش‏های فنی و حرفه‏ای و کاردانش است. در سوابق حرفه‏ای وی می‏توان به این موارد اشاره کرد: سرگروه آموزشی استان تهران در رشته نقشه‏کشی عمومی، مدرس دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی در رشته نقشه‏کشی عمومی و صنعتی، هنرآموز هنرستان قدس منطقه 6 تهران، مؤلف چند کتاب درسی در رشته نقشه‏کشی از جمله «نقشه‏کشی به کمک رایانه» و «رسم فنی برق و الکترونیک»

 

 

حسن آقابابایی

حسن آقابابایی، عضو گروه داوری نقشه‏کشی عمومی و ساخت و تولید در نهمین جشنواره کتاب رشدلیسانس ساخت و تولید و دانشجوی فوق لیسانس برنامه‏ریزی درسی است و در کمیسیون رشته ساخت و تولید دفتر برنامه‏ریزی و تألیف آموزش‏های فنی و حرفه‏ای و کاردانش عضویت دارد. طی سال‏های خدمت خود در دانشگاه شهید رجایی، دوره‏های آموزش ضمن خدمت معلمان و هنرستان‏های فنی و حرفه‏ای و کاردانش تدریس و دو کتاب درسی «گزارش کار و فعالیت کارگاهی کارگاه ساخت» و «کارگاه تراشکاری» را تألیف کرده است.

 

۱۵ آبان ۱۳۹۰ ۱۳:۵۱
تعداد بازدید : ۴,۴۹۸

نظرات بینندگان

پیمان علیزاده
۱۳۹۴/۰۹/۰۲
0
3
0

ضعیف

محمدعلی حسینی
۱۳۹۹/۱۰/۱۴
5
0
2

خیلی هم عالی


علی آقابابائی
۱۳۹۹/۱۲/۰۵
0
0
2

اجرشون با خدا


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید