پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
 

اخبار

پخش جوانه 33 و 34 در مراسم پایانی نهمین جشنواره

پخش جوانه 33 و 34 در مراسم پایانی نهمین جشنواره
شماره 33 و 34 فصل‏نامه جوانه در مراسم پایانی نهمین جشنواره کتاب‏های آموزشی رشد، توزیع می‏شود.

بنا به گزارش دبیرخانه طرح سامان‏بخشی کتاب‏های آموزشی، این شماره از نشریه با سخنان مقام معظم رهبری در دیدار مسئولان کتاب‏خانه‏ها و کتا‏ب‏داران آغاز و با گزارش‏هایی از کتابخانه‏های روستایی و عشایری پی گرفته شده است.

 

بحث و گفت‏وگو بر سر کتاب‏هاى آموزشى و کارکرد آن‏ها، بخش دیگر و مفصل این شماره از جوانه را به خود اختصاص داده است. در این بخش همانند شماره‏های قبلی این نشریه، دیدگاه‏های صاحب‏نظران درباره کتاب‏های آموزشی در معرض قضاوت خوانندگان گذاشته شده است. "روش‏های پرورش تفکر از طریق کتاب‏های آموزشى"، "ضرورت برنامه‏ریزى علمى و تخصصى"، "تربیت فلسفی ذهن کودک"، "نخستین گام‏ها در پژوهش"، "کتاب خوب بچه‏ها را به فکر وامى‏دارد"، "بازیچه مخاطب قرار گرفتیم" و میزگرد "حل المسائل‏ها؛ فرصت یا تهدید؟" از مطالب این شماره از نشریه در این حوزه هستند.

 

بخشی دیگر از این نشریه، به ارائه نتایج و جمع‏بندی "هشتمین جشنواره کتاب‏های آموزشی رشد" اختصاص داده شده است که در سال گذشته برگزار شد و به دلیل عدم انتشار نشریه، مجال انتشار نیافت.

 

بالاخره در بخش پایانی این نشریه نیز پرونده "نهمین جشنواره کتاب‏های آموزشی رشد" در برابر چشم خواننده گشوده شده است. ضوابط و مراحل داورى نهمین جشنواره کتاب‏هاى آموزشى رشد، معرفى داوران، بیانیه‏های هیئت داوران و مشخصات آثار و ناشران برگزیده جشنواره نهم از زمره خواندنی‏های این بخش ویژه به‏شمار می‏آیند.

 

شماره 33 و 34 جوانه در 250 صفحه منتشر می‏شود.

 

۲۶ آذر ۱۳۹۰ ۱۵:۰۵
تعداد بازدید : ۱,۲۷۴

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید