جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

اخبار

مدیر کل دفتر انتشارات کمک‌آموزشی: برای کتاب‏خانه‏های مساجد، کتاب مناسب بخرید

مدیر کل دفتر انتشارات کمک‌آموزشی: برای کتاب‏خانه‏های مساجد، کتاب مناسب بخرید
محمد ناصری، در نامه‏ای به ابوالفضل هاشمی، مدیرکل امور کتاب‏خانه‏های ستاد عالی کانون‏های فرهنگی ـ هنری مساجد از وی و همکارانش خواست در خرید کتاب‏های آموزشی برای کتاب‏خانه‏های مساجد، کتاب‏های مناسبی را که از سوی سازمان پژوهش وزارت آموزش و پرورش مورد تأیید
قرار گرفته‏اند، در الویت خرید قرار دهند.

محمد ناصری مدیرکل دفتر انتشارات کمک آموزشی، در نامه خود نوشت، این کار از سویی موجب افزایش انگیزۀ ناشران کتاب‏های آموزشی در تولید کتاب‏های آموزشی خوب می‏شود و از سویی بچه‏های پرشور و متدین کتاب‏خانه‏های مساجد از محتوای آموزشی مفید و مناسب‏تری برخوردار می‏شوند.

وی به همراه نامه خود، فهرستی از کتاب‏های برگزیده و تقدیر شده در جشنواره‏های هشتم و نهم کتاب آموزشی رشد را که به ترتیب به کتاب‏های آموزشی دوره ابتدایی ـ راهنمایی و متوسطه نظری ـ مهارتی اختصاص داشت، و همچنین مجموعه‏ای از تازه‏ترین کتابنامه‏های منتشر شده دبیرخانه طرح سامان‏بخشی کتاب‏های آموزشی را برای آقای هاشمی فرستاده است.

در این کتابنامه‏ها بالغ بر 1132 عنوان، از کتاب‏های مورد تأیید کارشناسان این سازمان معرفی شده است که بیشترشان نخستین بار در سال 1389 به چاپ رسیده‏اند. فهرست کتاب‏های منتخب دو جشنواره کتاب‏های آموزشی رشد نیز بالغ بر 200 عنوان کتاب را دربرمی‏گیرد.

نامه محمد ناصری به ابوالفضل هاشمی درباره خرید کتاب برای کتابخانه‏های مساجد

 

 

نامه محمد ناصری به ابوالفضل هاشمی درباره خرید کتاب برای کتابخانه‏های مساجد

۲۱ دی ۱۳۹۰ ۱۷:۲۳
تعداد بازدید : ۱,۵۸۰

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید