سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

اخبار

فراخوان دبیرخانه سامان‏دهی منابع آموزشی و تربیتی برای ارسال کتاب‏های آموزشی 1391 منتشر شد

فراخوان دبیرخانه سامان‏دهی منابع آموزشی و تربیتی برای ارسال کتاب‏های آموزشی 1391 منتشر شد
دبیرخانه سامان‏دهی منابع آموزشی و تربیتی از ناشران خواست نسخه‏ای از کتاب‏های آموزشی چاپ نخست سال‏های 1391 و 1390 خود را برای این دبیرخانه بفرستند.

بنا به اعلام این دبیرخانه، هر کتاب آموزشی در صورتی که مرتبط با برنامه‏های آموزشی آموزش و پرورش و چاپ اول دو سال اخیر باشد، مورد بررسی کارشناسان قرار می‏گیرد و در صورت کسب امتیاز لازم به عنوان کتاب مناسب معرفی می‏شود.

فهرست کتاب‏های مناسب، افزون بر وبگاه سامان کتاب (همین وبگاه)، در کتابنامه‏های رشد منتشر می‏شود و در اختیار آموزشگاه‏های کشور قرار می‏گیرد تا از آن‏ها در تجهیز کتابخانه‏های کلاسی و آموزشگاهی بهره‏برداری کنند. همچنین فهرستی از کتاب‏های مذکور برای دفتر تألیف کتاب‏های درسی ارسال می‏شود تا در کتاب‏های درسی معرفی شود.

بنا به مصوبه 828 شورای عالی آموزش و پروش، خرید، عرضه و تبلیغ هرگونه منبع آموزشی و تربیتی در واحدهای آموزشی، صرفاً از طریق منابع استاندارد و پس از تأیید سازمان پژوهش و برنامه‏ریزی آموزشی مجاز خواهد بود.

ناشران محترم در صورت تمایل، نسخه‏ای از کتاب‏های خود را به نشانی: تهران، خیابان کریمخان زند، خیابان ایرانشهر شمالی، ساختمان 4 آموزش و پروش، شماره 266، طبقه پنجم، دبیرخانه سامان‏دهی منابع آموزشی و تربیتی ارسال کنند.

گفتنی است مهلت ارسال کتاب‏های آموزشی چاپ 1389 و 1390 روز 31 خرداد ماه سال جاری، به پایان می‏رسد.

 

۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۱ ۱۰:۵۰
تعداد بازدید : ۱,۵۴۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید