جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

اخبار

کتاب‏نامه ویژه جشنواره‏های رشد آماده انتشار است

کتاب‏نامه ویژه جشنواره‏های رشد آماده انتشار است
دبیرخانه طرح سامان‏دهی منابع آموزشی و تربیتی می‏گوید که به زودی کتاب‌نامه‏ای را با هدف معرفی کتاب‏های منتخب جشنواره‏های کتاب رشد منتشر خواهد کرد.
 به گزارش خبرنگار وبگاه سامان‏کتاب این کتاب‏نامه مشتمل بر مشخصات 1079 کتاب آموزشی برگزیده است که در جشنواره‏های کتاب‏های آموزشی رشد طی سال‏های 1379 تا 1390 به این عنوان دست یافته‏اند.
بنا به این گزارش 733 عنوان کتاب متعلق به دوره‏های تحصیلی ابتدایی و راهنمایی و 346 عنوان متعلق به حوزه متوسطه نظری و مهارتی یعنی شاخه‏های فنی و حرفه‏ای و کاردانش هستند. اطلاعات این کتاب‏ها به ترتیب تاریخ برگزاری جشنواره‏ها مرتب شده است و در معرفی هر کتاب افزون بر اطلاعات شناسنامه‏ای و واژه‏های کلیدی، چکیده‏ای از هر کتاب آورده شده است.
برای این کتاب‏نامه که حجم آن بالغ بر 462 صفحه است، چهار نمایه‏ی عناوین کتاب، نام مؤلف، نام مترجم و ناشر تنظیم شده است که به کاربر امکان می‏دهد تا با سرعت به اطلاعات مورد نیاز خود دست یابد.
انتشار نسخه کاغذی این کتاب‏نامه به دلیل کمبود کاغذ فعلاً از اواویت انتشار این دفتر خارج شده است و احتمالاً پس از انتشار کتاب‌نامه‌های دیگر، به چاپ سپرده خواهد شد.
با کلیک کردن بر روی لینک زیر، می‎توانید نسخه الکترونیکی این کتاب نامه را دریافت کنید.
۱۴ شهریور ۱۳۹۱ ۱۲:۰۶
تعداد بازدید : ۱,۶۴۱

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید