چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

اخبار

نخستین کتاب‌نامه‌ ویژه پیش‌دبستان منتشر می‌شود

نخستین کتاب‌نامه‌ ویژه پیش‌دبستان منتشر می‌شود
دبیرخانه سامان‌دهی منابع آموزشی و تربیتی اعلام کرد که به زودی نخستین کتاب‌نامه ویژه دوره آموزشی پیش دبستان را منتشر می‌کند. این کتاب‌ها بر اساس راهنمای برنامه و فعالیت‌های آموزشی و پرورشی دوره آموزشی پیش‌دبستانی بررسی و ارزیابی شده‌اند.
 
به گزارش خبرنگار وبگاه سامان کتاب، در کتاب‌نامه شماره 1 دوره پیش دبستان، 296 کتاب مناسب معرفی شده است که نخستین بار در سال 1386 یا پیش از آن به چاپ رسیده‌اند. این تعداد کتاب از بین 850 کتاب رسیده انتخاب شده است. قرار است کتاب‌های چاپ اول سال‌های 1387 تا 1390 به زودی در دومین کتاب‌نامه ویژه‌ این دوره معرفی شوند.
 
این کتاب‌نامه به کوشش نجوا اسیوند و طاهره خردور و با نظارت فریبا کیا فراهم آمده است و نرگس افروز و سیما شادمانی چکیده‌نویسی کتاب‌ها را بر عهده داشته‌اند. در پایان کتاب‌نامه نمایه‌هایی آورده شده است که یافتن کتاب را بر حسب نام نویسنده، مترجم، تصویرگر، ناشر و موضوع محوری کتاب آسان می‌سازد.
 
انتشارات قدیانی با 72 عنوان، مدرسه با 67 عنوان و افق با 19 عنوان کتاب، بیش‌ترین سهم را در بین کتاب‌های مناسب معرفی شده در این مجموعه دارند.
 
 نسخه الکترونیکی (PDF) این کتاب‌نامه از هم‌اکنون در اختیار کاربران محترم قراردارد. برای دریافت رایگان این نسخه بر روی نشانه زیر کلیک کنید.

کتاب‏نامه پیش دبستان شماره 1 کتاب‏نامه پیش دبستان شماره 1

۱۵ شهریور ۱۳۹۱ ۱۴:۴۳
تعداد بازدید : ۲,۴۹۰

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید