شنبه ۳ آذر ۱۴۰۳

مقالات

آسیب‌شناسی کاربرد فناوری آموزشی در آموزش و پرورش

آسیب‌شناسی کاربرد فناوری آموزشی در آموزش و پرورش
آموزش‌وپرورش یکی از نیازهای بنیادی انسان و ابزاری اساسی برای رویارویی با مسائل و مشکلات پیچیده و در حال تغییر جهان امروزی است. یکی از مهم‌ترین معیارهای توسعه و پیشرفت در آموزش‌وپرورش هم فناوری و از جمله فناوری آموزشی است. در به‌کارگیری فناوری آموزشی بیشتر از آنچه به وسایل و لوازم نیاز داشته باشیم، به معلمان، مربیان، متخصصان فناوری و مدیرانی نیاز داریم که برای تحقق و پیشبرد اهداف آموزشی با علوم تربیتی و فناوری آموزشی کاملا آشنا باشند. در این پرونده قصد داریم خلاصه‌ای از فناوری آموزشی، جایگاه آن در سند تحول بنیادین، کاربردهای آن و کاستی‌ها و برداشت‌های ناصوابی را که از آن در آموزش‌وپرورش وجود دارد معرفی و راهکارهایی برای بهبود کیفیت استفاده از آن مطرح کنیم.

 

مخاطبان گرامی؛ برای مطالعه پرونده این شماره از نشریه رشد فناوری آموزشی با عنوان «آسیب‌شناسی کاربرد فناوری آموزشی در آموزش و پرورش» بر روی فایل PDF  پایین همین صفحه کلیک کنید.

 

۱۰۰۳
کلیدواژه (keyword): رشد فناوری آموزشی، آسیب‌شناسی کاربرد فناوری آموزشی در آموزش و پرورش
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.