مقالات طراحی آموزشی . فایلهای مرتبط ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ طراحی آموزشی را میتوان علم، هنر و شیوه ایجاد برنامههای آموزشی یا تهیه آموزش دانست. براساس تعریف تخصصیتر طراحی آموزشی تهیه برنامههای مشخص برای دستیابی یادگیرنده به هدفهای آموزشی میباشد. به عبارت دیگر هر گاه برای دستیابی به مجموعهای از دانشها، مهارتها و گرایشها به عنوان هدفهای آموزشی مجموعهای از فعالیتها و روشهای آموزشی پیش از تحقق آموزشی پیشبینی و تنظیم شوند طراحی آموزشی انجام شده است. بنابراین طراحی آموزشی را میتوان تجویز یا پیشبینی روشهای مطلوب آموزشی برای نیل به تغییرات مورد نظر در دانشها، مهارتها و عواطف یادگیرندگان دانست. در این پرونده به توضیح و تشریح معنای طراحی آموزشی و تفکر طراحی، تفاوت طراحی آموزشی و طرح درس، مهارتهایی که یک معلم برای طراحی آموزشی نیاز دارد، موانع و چالشهای تحقق طراحی آموزشی و ارائه نمونهای از طراحی آموزشی میپردازیم. همچنین پای صحبتهای شیرین آقای دکتر داریوش نوروزی استاد طراحی و تکنولوژی آموزشی مینشینیم. همراهان گرامی رشد فناوری آموزشی؛ برای مشاهده پرونده ویژه با عنوان «طراحی آموزشی» بر روی فایل PDF پایین همین صفحه کلیک کنید. فایلهای مرتبط 15.34 from (99-400) MATN FANAVARY 6-19-min_26272.pdf تعداد بازدید ۱۷۴۷ برچسب:پرونده ویژه،مقالات رشد فناوری آموزشی،مقالات ماهنامههای عمومی بزرگسال کلیدواژه (keyword): رشد فناوری آموزشی، طراحی آموزشی میانگین امتیاز کاربران: 0.0 (0 رای) 12345 برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید. ورود