در چند دهه گذشته تلاشهای وافر و شایسته قابل تقدیری از طرف مسئولان و دستاندرکاران نظام تعلیموتربیت برای بهبود و اصلاح نظام آموزشی کشور به عمل آمده که خوشبختانه نتایج مثبت و مفیدی نیز بر جای گذاشته است؛ اما هنوز آموزشوپرورش با چالشهای جدی روبهروست و برونداد آن در طراز جمهوری اسلامی ایران و پاسخگوی تحولات محیطی و نیازهای جامعه نمیباشد. در این پژوهش فارغ از ساختار حاکم بر نظام تعلیموتربیت که خود بررسی مستقلی را میطلبد، به رابطه دو رکن اساسی این نظام، یعنی معلم و دانشآموز، پرداخته میشود تا انشاءالله نتایج آن با تکیه بر فلسفه تعلیموتربیت اسلامی، چراغ راهی برای پیمودن مسیر هدایت الهی در نظام آموزشی و پرورش کشور باشد.
کتاب الگوی ارتباطی معلم با دانشآموز، در حدود 304 صفحه و با قطع رقعی و با قیمت 55000 تومان به همت مرکز چاپ و نشر پژوهشگاه فرهنگ و علوم اسلامی روانه بازار نشر گردید.
علاقهمندان میتوانند برای تهیه این اثر به فروشگاه نشر پژوهشگاه (88505402-021) مراجعه نمایید.
https://eitaa.com/isca24/7898