شنبه ۳ آذر ۱۴۰۳

مقالات

کاربرد فناوری آموزشی در دوره متوسطه

کاربرد فناوری آموزشی در دوره متوسطه
ضرورت و فایده کاربرد فناوری آموزشی در آموزش‌های مختلف بر کسی پوشیده نیست و استفاده از دانش فناوری آموزشی می‌تواند معلمان را سریع‌تر به اهداف قصد شده و مورد نظر خود برساند. اما نحوه استفاده از این دانش به مسائل بسیاری از جمله نوع دروس و اهداف آن و ویژگی‌های سنی و شخصیتی دانش‌آموزان بستگی دارد. مانند پرونده ویژه کاربرد فناوری آموزشی در دوره ابتدایی که در مجله شماره ۳ به چاپ رسید، این بار سراغ آموزش متوسطه رفتیم و قصد داریم در این پرونده به کاربرد فناوری آموزشی در این دوره بپردازیم. از این رو توصیفی از جایگاه فناوری آموزشی در تعلیم و تربیت نوجوانان و شایستگی‌های مورد نیاز دبیران دوره متوسطه ارائه می‌شود و چالش‌ها و موانع کاربست فناوری آموزشی در دوره متوسطه را بیان و راهکارهایی برای برون رفت از آن معرفی می‌کنیم. همچنین در یک میزگرد مجازی با تعدادی از همکاران دوره متوسطه اول و دوم به گفت‌وگو در خصوص مزایا و محدودیت‌های استفاده از فناوری‌های مختلف در آموزش این گروه سنی از دانش‌آموزان پرداختیم.

 

همراهان گرامی رشد فناوری آموزشی؛ برای مشاهده پرونده ویژه  با عنوان «کاربرد فناوری آموزشی در دوره متوسطه» بر روی فایل PDF پایین همین صفحه کلیک کنید.

 

 

۱۵۲۷
کلیدواژه (keyword): رشد فناوری آموزشی، کاربرد فناوری آموزشی در دوره متوسطه
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.