از آنجا که غالب فیلمهای در اختیار معلمان، با وجود داشتن پیامها و مفاهیم ارزشمند، طراحی آموزشی قبل از تولید فیلم را ندارند، لذا باید فرایندی را ایجاد کرد که پس از گام اول که انتخاب صحیح فیلم برای فرایند یادگیری است، در گام دوم به طراحی کاربردی آموزشی متناسب با کلاس یا بهنوعی بازطراحی آموزشی برای دانشآموزان خودمان بپردازیم تا فیلم انتخابشده در کل نظامدار کلاس ما به رسانهای اثربخش مبدل شود.
این فیلم منتخب حضور و کاندید دریافت جایزه در بخش داستانی کوتاه چهل و نهمین جشنواره بین المللی فیلم رشد بوده است.
* کاربران گرامی؛ برای مشاهده متن کامل این مقاله، فایل PDF پایین صفحه را انتخاب کنید.