شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

اخبار

چشم‌انداز نشر کتاب‌های کمک‌درسی در جوانه 64

چشم‌انداز نشر کتاب‌های کمک‌درسی در جوانه 64
جوانه ویژه فصل تابستان 98 با مطالبی متنوع در حوزه سامان‌دهی از جمله چشم‌انداز نشر کتاب‌های کمک‌درسی، تأثیر بسته‌های آموزشی در یادگیری پایدار ​و آسیب‌های استفاده از چرتکه در آموزش ریاضی منتشر شد.

 

در این نشریهالکترونیکی که در همین وبگاه دسترس کاربران قرار گرفته، فریبا کیا سردبیر نشریه، با نگاهی به مسیر طی شده سامان‌دهی، گام‌هایی را که باید برای تکمیل آن برداشت، برشمرده است؛ دکتر محمود امانی به نقش بسته‌های آموزشی در یادگیری پایدار پرداخته است؛ و علی اسماعیلی استفاده از چرتکه را در آموزش ریاضی دستمایه مقاله خود قرار داده است. ام لیلا صمدی نیز در گفت‌وگو با چهار ناشر کتاب‌های کمک‌درسی کوشیده است با توجه به نشانه‌های موجود در بازار، به پاسخ این پرسش مهم دست یابد که «آیا کتاب‌های کمک‌درسی به پایان خط رسیده‌اند؟»

نقش نشانه‌های سجاوندی در کتاب‌های آموزشی، مقایسه کیفیت کتاب‌های ارزیابی شده در دبیرخانه سامان‌دهی طی سال‌های 96 و 97 و همچنین مروری بر مباحث آخرین نشست شورای سیاست‌گذاری سامان‌دهی منابع آموزشی و تربیتی موضوع دیگر گزارش‌های این شماره از جوانه است.

در بخش‌های دیگر این نشریه، گفت‌وگوهایی با برخی از پدیدآورندگان کتاب‌های مناسب رقم خورده و تعدادی از کتاب‌های مناسب نقد شده است.

برای مطالعه رایگان این ویژه‌نامه و مقالات آن  اینجا کلیک کنید.

۱۳ شهریور ۱۳۹۸ ۱۴:۳۵
تعداد بازدید : ۹۳۶

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید